kEnangaN daLam KoTaK

kEnangaN daLam KoTaK

Thursday, November 6, 2008

hiJab saNg peNcinta

kaLokowg nK taw...dlm kebzian aKU sTdy spJg mGGu xam nieyh, akU mnyempatkn dri aku mngHabIskan noVel nukilan ramlee awg murshid..hIjab sang pEncinta..crta nieyh kesinambungan dr 2 novel b4 nie..bGaikan puteri dan cInta sAng ratu..aku memg miNt gLer peNUlis nieyh..coz bG aku novel tulisn dIa xbdSrkan cInta semaTa tetp kita aKn bLja bnyk bnDa mneroka bYk perkra bRU...koWg akN asa kOwg sPt di Dlm nOvel thu sndri biLa bc nye.. nsht bGuna uTk kHidupan, fakta mnarik yg kekDg memeningkan aku gak mBuatkn akU kAgum nGn penulis nH..smpaikan bLa ptAma kaLi aku bC nVel dia.. ADAM tyme f5..watkn aku asa..wah bYknye pengetahuan dIEr..
bg aku jD nOvelIs bkn sesNg yg kte pKe..bKn stkT mcUrah idea, tP melalui pNulisan kiTA boleh mYampaikan ilmu..kan kITa idUp nieyh utK bKongsi n mNdalami pengetahuan..so, aKu cDgkn sesape yG bmInat bOleh la trY bc nOvel dia...yg pLg aku eNjY skLAi bc, crta hAtiku di HArajUku...tNtg GAngster d Japan..
sLmt mBaCa..pgThuan bKn hnYa pd newspaper r bebuku IlmiAH tp kt nOvel gak...so?

No comments: